úterý 13. května 2014

Nepravidelník 2

Časy se mění a já s nimi!


Dneska jsem smazal svůj starý blog. Důvodů bylo několik. Jednak se mi přestaly líbit některé mé starší články, ale hlavně nechci podporovat server, který propaguje TV Nova a stránky, jako Krásná.cz a podobné. Blog existoval něco přes tři roky. Neměl nikterak obrovskou návštěvnost, ale to mi nevadilo. No, je po něm a já budu občas psát na tenhle! Ještě víc mě ale těší dělat ten, který jsme založili s Markétou. Jmenuje se
ŽIVOT V PLNOSTI
  a já doufám, že bude naplňovat i čtenáře a nejen nás!

V sobotu jsme se seznámili se dvěma ženami z Afriky. Byly v Praze na konvokaci, což byla taková mezinárodní křesťanská akce. My jsme tu akci nenavštívili, ale měli jsme také velmi příjemné setkání. Markéta od těch Afričanek dostala na památku tamburínu. Protože nám přibývá přátel z nejrůznějších zemí, měli bychom něco dělat s naší nedostatečnou Angličtinou. No, jenže on buď není čas, nebo peníze a nebo chuť.

Tohle býval můj první magnetofon. Dneska jsem narazil na ten obrázek při mazání starého blogu. Svět se opravdu mění, co? Měli jste ho někdo také?



Dneska používám k poslechu většinou tenhle MP3 přehrávač.


Považuju ho za jednu z nejužitečnějších věcí, které jsem kdy koupil. Pomocí přídavného software Rockbox totiž dokáže mluvit. T.j. je ozvučený, takže ho lze ovládat bez nutnosti číst cokoli na displayi. Přeposlouchal jsem na něm opravdu stovky knížek, poslední dobou si v něm čtu i Bibli, poslouchám záznamy kázání, konferencí, rozhlasových pořadů a muziku. Bez té to nejde! Ale jak se tak měním, je to čím dál víc křesťanská hudba. Nevěřili byste, pokud tedy nejste křesťané, kolik dobré rockové hudby dneska vzniká jen s jediným cílem - chválit Boha! Kdysi bych nevěřil, že přestanu poslouchat některé kapely, na nichž jsem vyrůstal. Nezavrhuji je, ale nic mě neláká si je pouštět.

Období, které teď prožívám, je hodně zvláštní. Mnoho nových věcí přichází a těší mě, jiné zas tak nějak končí a trochu mě znejisťují. Vím skoro přesně, co bych chtěl, ale je to dost v rozporu s tím, co můžu. Snad se to všechno nějak projasní, nabereme nový směr a život půjde smysluplně dál!

Mějte se co nejlíp a Bůh vám všem žehnej!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře na tomto blogu nejsou moderovány. Každý, kdo napíše svůj názor slušně, je vítán! Příspěvky obsahující vulgarizmy, urážející něčí rasu, politické, nebo náboženské přesvědčení budou smazány. Díky za reakce!