úterý 6. května 2014

Nejlepší přehrávač internetových rádií pro váš počítač

Od dětství jsem miloval rádio! Možná je to tím, že na televizi jsem díky své zrakové vadě hůř viděl, ale nejen tím. Rádio mi vždycky přišlo zajímavější, pestřejší, dalo se na něm chytit víc stanic, slyšet víc jazyků, různou exotickou hudbu.... Také rozhlasové hry jsem měl a mám moc rád. U těch si totiž narozdíl od filmu můžete představovat, jak vypadají lidé i prostředí, kde se děj odehrává.
Když jsme si s Markétou pořídili první počítač, hned jsem začal zkoumat možnosti poslechu stanic z celého světa. Tehdy bylo připojení pomalé a kvalita poslechu tudíž nevalná. Navíc bylo nutné mít hned několik přehrávačů, jako Real Player, Windows media player a Winamp. Každý z nich přehrával jiný formát streamu a některé stanice tehdy na internetu vysílaly jen v jediném z nich.

To se Bohu díky změnilo! Dnes je možné poslouchat rádia v lepší kvalitě než v běžném FM rádiu. A hlavně: stačí vám jeden jediný, z mého pohledu opravdu dokonalý program!
Jmenuje se TapinRadio a nabízí celou řadu příjemných funkcí. Jeho hlavní výhodou je, že narozdíl od konkurenčních programů se tvůrci TapinRadia starají, aby databáze stanic byla vždy aktuální a stále rostla. Momentálně obsahuje víc než 20 000 stanic. Poslouchat můžete nejen rádia, ale i některá světová letiště, policii v několika městech USA, železniční provoz v USA a další.
TR umí poslouchanou stanici i nahrát a to i v době, kdy nejste doma. Pokud vaše oblíbené rádio vysílá i tzv. metadata, můžete si nastavit, aby se nahrál jen konkrétní interpret. Vychytaných funkcí, které bych tady mohl chválit, je celá řada. Přehrávač TapinRadio je zdarma, ale pokud jste milovníky rádia, jako jsem já, kupte si za cca 18 Dolarů doživotní licenci, která platí pro libovolné množství vašich počítačů.
TR je jednou z nejčastěji používaných aplikací v mém počítači. Víc vám o tomhle super prográmku poví jeden ze spoluautorů na tomto videu:


Takhle vypadá, ale vzhled si můžete dost přizpůsobit.
http://asx.skypro.ch/radio/internet-128/drs3.asx

Co je v programu nového se dozvíte na Facebooku.

A máte-li radši Twitter, tak Follow Tapin_Radio.
Příjemný poslech a spousty zajímavých nahrávek přeju!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře na tomto blogu nejsou moderovány. Každý, kdo napíše svůj názor slušně, je vítán! Příspěvky obsahující vulgarizmy, urážející něčí rasu, politické, nebo náboženské přesvědčení budou smazány. Díky za reakce!